Utopilak III: Gorroto dut.

Gorroto dut,
(                                                  ).
Gorroto dut,
laguna galtzen den erlazio amorosoa.
Gorroto dut,
37 lerroetako harreman deskribapena.
Gorroto dut,
taupadak adjektibatzeko beharra.
Gorroto dut,
maite dezaten miseriak biluzten dituena.
Gorroto dut,
suntsiketa-masibo-autoritatezko-argudioaren erabiltzea.
Gorroto dut,
‘barkatu bai baina ahaztu ez’.
Gorrotu dut,
zorion printzen berotasuna  hozten lagatzea.
Gorroto dut,
esaten ez den laudorioa.
Gorroto dut,
adorearen bihotz-fereka gosea.
Gorroto dut,
lotsak irensten duen pasioa.
Gorroto dut,
Z                                                      zaurian, odola eta azala dena
Gorroto dut,
errealitatea ulertu eta begiak                        zabalik                       dituela errepikatu baina

z                                                                  ikusi ezin duena.

Utzi erantzun bat

